Často kladené otázky

Nelze mi označit volné bílé políčko i přesto, že mně systém na daný den pustil.

Nejčastější problém bývá to, že jedno bílé políčko je na 15 minut, Vy ale máte poukaz na 30 minut (2 bílá políčka), nebo 60 minut (4 bílá políčka). V daný čas tedy rezervaci vytvořit nelze, místo pro Váš poukaz najdete v jiný čas, případně u jiného auta. Po zvolení času se políčko zbarví tmavší barvou a dole na stránce se Vám vypíše zvolený den, čas i vůz. Stačí pak pokračovat na další krok.

Proč je na poukazu uvedeno 30 minut (30 km), když 30 km dokážu odjet mnohem rychleji?

Čas pro jízdu je pouze orientační, je pevně dána trasa, která je nastavena na 15 km, 30 km a 60 km, podle typu poukazu. Čas 30 minut na 30 kilometrové trase odpovídá jízdě dle dopravních předpisů.

Je možné vytvořit rezervaci, než zakoupím poukaz?

Bohužel ne, je nutné mít zakoupený poukaz předtím, než si jízdu rezervujete. Ale můžete do rezervace alespoň nahlédnout, zda Vám naše termíny vyhovují.

Nejste si jistí, zda máte zájem o videozáznam z jízdy?

Nic se neděje, můžete se rozmyslet až na místě. Dokonce i když se nerozhodnete před jízdou, Vaši jízdu natočíme a záznam si můžete zakoupit i po jízdě. Pozor ale, záznamy neuchováváme, proto pokud o záznam máte zájem, je třeba to sdělit hned po jízdě instruktorovi.

Na koho mám vytvořit rezervaci?

Pokud máte jízdu jako dárek pro někoho, můžete do rezervace vyplnit své údaje, v případě potřeby Vás kontaktujeme. Jméno řidiče je nutné vyplnit do smlouvy, která se podepisuje na místě.

Můžu si s sebou vzít spolujezdce?

Do Ferrari a Lamborghini to bohužel není možné, jelikož vozy jsou dvoumístné a vždy musí být ve voze náš instruktor. Do Mustangu je možné vzít si až dva spolujezdce za poplatek 399 Kč/osoba.

Proč není jízda na okruhu?

Naše jízdy probíhají v běžném provozu a mnozí zákazníci jsou z toho překvapení. „Proč jízda není na uzavřeném okruhu?“ je velmi častý dotaz. Rádi bychom proto vysvětlil, proč je jízda v běžném provozu tím nejlepším způsobem, jak si supersport poprvé zařídit.

Jízdy na okruhu jsou několika násobně dražší a v autě tak strávíte nesrovnatelně kratší dobu za vyšší částku. Na okruhu je potřeba mít určité znalosti a zkušenosti. Je třeba dodržovat závodní stopu, je třeba sledovat další závodníky, je třeba neustále hlídat rychlost (jedete po 15 m široké, prázdné cestě, kde je velmi těžké vnímat rychlost. Jedete 200 km/h, ale pocitově je to třeba 120 km/h. Poté přijde zatáčka a vy do ní nezabrzdíte). I z těchto důvodů to na okruhu většinou funguje tak, že první kolo řídí instruktor a druhé řídíte Vy. Za 4 minuty, co řídí instruktor a 4 minuty, co řídíte Vy, se zkrátka nedá vše uvedené naučit. Další nevýhodou je to, že na okruhu se auto nedá pojistit. V případě nehody jste tak zodpovědní za hodnotu vozidla v plné výši.

Naopak na běžný provoz jste zvyklí, víte jak se v něm chovat a co od něj očekávat. V autě strávíte delší časové období, takže máte více času na to, se s autem sžít. A především, tato auta byla stvořena pro jízdu na okresních cestách. Když se jde majitel Ferrari o víkendu ve svém skvostu projet, auto vezme na okresní cestu. A ví přesně, proč to dělá. Okresní cesty jsou plné ostrých zatáčet. Do zatáčky je potřeba zprudka zabrzdit. V zatáčce zažijete velké přetížení, auta totiž neuvěřitelně „drží“ a zatáčku je možné projet velmi rychle. A za zatáčkou? Tam zase zprudka na plyn, kdy Vás 560/570 koní zatlačí do sedačky, jako když startuje letadlo. Následuje rovinka a za ní další zatáčka. Brzda. Přetížení. Plyn. Rovinka. A zas a znova. Přesně o tom je jízda v supersportu. Chápeme, že si chcete vyzkoušet i vyšší rychlost, proto vede část naší trasy i po dálnici. Ono ale jet vysokou rychlostí a držet volant rovně zase tak zábavné není. Proto je větší část naší trasy právě na okresní cestě. To je totiž nejlepší způsob, jak zažít svoje poprvé s Ferrari, nebo Lamborghini.

Nahoru